2024-06-04

Jak przygotować się do wizyty interwencyjnej?

Czas trwania takiej wizyty w Klinice Wiktorska to około 60 minut.

Weź ze sobą:

• dowód osobisty, żebyśmy mogli potwierdzić Twoją tożsamość

• informacje o przyjmowanych lekach, ponieważ niektóre z nich mogą mieć wpływ na zdrowie jamy ustnej albo mogą być istotne przy wykonywaniu niektórych zabiegów

• pantomogram (zdjęcie rentgenowskie 2D wszystkich zębów), jeśli był wykonywany w ciągu ostatnich 2 lat

• I pamiętaj, żeby przyjść 15 minut wcześniej, aby wypełnić kartę medyczną.

Dla kogo jest taka konsultacja?

Wizyta interwencyjna w gabinecie stomatologicznym jest przeznaczona dla osób cierpiących na nagły ból zęba lub mających problem związany z odcementowaniem się korony.

Co wchodzi w skład takiej wizyty?

W skład wizyty interwencyjnej może wchodzić badanie jamy ustnej, ocena stanu zęba lub korony, możliwe leczenie bólu (np. leki przeciwbólowe, antybiotykoterapia)oraz ewentualne doraźne działania naprawcze.Działania te mogą polegać na przepłukaniu kieszonki dziąsłowej,rozpoczęciu leczenia kanałowego lub przyklejeniu korony.

Co Ci da taka wizyta?

Taka wizyta umożliwia szybką diagnozę problemu stomatologicznego oraz podjęcie działań mających na celu złagodzenie bólu lub naprawę uszkodzonego zęba.

Jaki jest czas trwania i cena?

Czas trwania to zwykle 0,5 godz. a cena wizyty interwencyjnej może się różnić w zależności od zakresu problemu i potrzeb pacjenta